Thursday, 29 May 2014

Simple Giveaway : Projek DRESS BAJET

http://miumiuchingu.blogspot.com/2014/05/simple-giveaway-projek-dress-bajet.html

Assalamualaikum 

Hari ini aku nak join satu giveaway from miumiuchingu.blogspot.com

KENAPA AKU JOIN GIVEAWAY INI ?

  1. Memandangkan ramai orang sibuk membeli-belah baju sempena raya yang bakal kunjung tiba bulan Julai ini, dengan senang hatinya aku join giveaway ini atas dasar untuk menjadikan baju yang dihadiahkan itu untuk baju raya aku tahun ini sekiranya aku memenanginya.
  2. Sekiranya baju yang dihadiahkan itu menepati cita rasa aku, akan aku tempah banyak-banyak lagi daripada Projek DRESS BAJET ini.

APA YANG BEST SANGAT DENGAN PROJEK DRESS BAJET INI?

Yang best tentang Projek DRESS BAJET ini, anda boleh melihat fanpage mereka yang terdapat pelbagai jenis koleksi dress, blouse mahupun jubah yang anggun, elegan dan yang paling penting menepati bajet anda!

Tak percaya? Tengok ini !

   RM56 !

RM90 !

Banyak lagi! Jadi apa tunggu lagi? Cepatlah join ! Terhad untuk 3 orang pemenang sahaja !

1 comment:

  1. Salam. Nice Entry. Thanks sudi join. Jom meriahkan lagi simple giveway ini !
    Good luck okay.
    http://miumiuchingu.blogspot.com/2014/05/senarai-peserta-simple-giveaway-projek.html

    ReplyDelete